loading...
.:: چای سبز ایرانی|بزرگ ترین سایت خواص دارویی گیاهان ::.
اخبار سایت
مرتضی آقاپور بازدید : 94 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

 نکاتی درباره چای اصیل و دیر دم شمال

دیر رنگ دار شدن چایی اصیل ایرانی نشانه نامرمرغوبی این چای طبیعی نیست بلکه این خاصیت طبیعی و ذاتی اغلب گیاهان دارویی ارزشمند مانند گل گاوزبان، آویشن و... است . همچنین به سرعت رنگ گرفتن و طعم دار شدن، نشانه مرغوبیت چای نیست بلکه نشان دهنده افزودنی هایی است که گاها زیان آور هم می باشند. چایی که به سرعت رنگ پس دهد و سریعا دم کشیده و آماده شود، چای خالص نیست.

چای طبیعی شمال و چای محلی ایرانی زود رنگ نمی گیرد

اگر چای مورد استفاده شما ، به محض برخورد با آب جوش رنگ پس می دهد، مطمئن باشید که این چای خالص نیست بلکه دارای افزودنی شیمیایی و رنگی است. چای شمال و خالص باید حداقل 10 تا 15 دقیقه بر روی سماور قرار داشته باشد تا دم کشیده و رنگ طبیعی خود را در آب جوش پس دهد.


http://up.iran-green-tea.ir/view/999020/ozviyat.gif

http://up.iran-green-tea.ir/view/1072706/wWw.Iran-Green-Tea.iR%20(5).jpg

رنگ چای طبیعی شمال و چای ارگانیک ایرانی سیاه نیست

چای اصیل ایرانی علی رغم اینکه اسمش چای سیاه است ولی دارای رنگی است که در صورت دم کردن صحیح و طبخ مناسب، شرابی رنگ است و به قرمزی دلنشینی می زند. یک چهارم استکان چای با توجه به اندازه اش، باید از چایی دم کشیده  و سه چهارم بالای آن از آب جوش سماور پر گردد.

طعم چای طبیعی شمال خاص و شبیه گیاهان دارویی مانند گل گاوزبان است

طعم چای سنتی و طبیعی ایرانی بسیار مانند طعم خانواده گیاهان دارویی مانند گیاه ارزشمند گل گاوزبان است و این توانایی را دارد که با انواع گیاهان دارویی دیگر ازقبیل زعفران و دارچین و زنجبیل و هل و بابونه ترکیب شده و هم خوش رنگ تر و هم خوش طعم تر گردد و علاوه بر خاصیت آرامش بخشی و نشاط آور بودن که خود چایی دارد، خواص این گیاهان دارویی را با خود به همراه داشته باشد.


عطر چای ایرانی در فضا می پیچد

چای اصیل و خالص و سالم باید بعد از دم کشیدن عطر و بویش را در فضای اتاق پخش کند و این عطر فقط از چایی های محلی و ارگانیک و خالص تراوش می کند .عطر چای اصیل ایرانی بسیار روح نواز و آرامش بخش است.

منابع :

http://www.shomaltea.ir

http://up.iran-green-tea.ir/view/999128/Boroshor.png

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام ..سایت .:: iran-Green-Tea ::. با هدف آشنایی و معرفی خواص و فواید دارووهای گیاهی،دمنوش ها ،ادویجات، میوه ها و .. ایجاد شده است . امید به این داریم که با نظرات سازنده خودتون مارو در این هدف یاری کنید .سایت چای سبز ایرانی آماده هرگونه تبادل با عزیزان هست ...امیدواریم لحظات خوشی را در سایت خودتان داشته باشید .
اطلاعات کاربری